close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסגולות הבריאותיות של הקפה

מערכת שורשיד אב, תשעח26/07/2018

מהם סוגי הקפה השונים? כיצד כדאי לצרוך אותם? ומהן הסגולות הבריאותיות של קפה? הכל בהמשך

תגיות:
אספרסו, קפוצ'ינו אמריקאנו, איטלינו, לאטה ועוד כולם סוגי קפה אותם אנשים צורכים בכל יום, תוך שקפה איכותי מיוצר מפולי קפה משובחים אותם מגדלים בברזיל, איטליה, אפריקה ושלל ארצות בהם שדות הקפה משגשגים!

אם אתם רוצים לרכוש מכונת קפה ולדעת על הדרך גם מהם סוגי הקפה ומהם סגולותיו הרפואית, חשוב שתשימו לב לכמה דגשים:

סוגי הקפה השונים
סוגי הקפה השונים ותיוגם קשור כמובן לאיכות פול הקפה המעובד והמיוצר, כאשר כיום ישנם סוגים שונים של פולי קפה ביניהם: ערביקה, ליבריקה ורובוסטה. הקפה הנקטף משיחים ירוקים בדרך כלל בשלל יבשות, הוא מעובד ולאחר מכן נטחן במטחנות קפה כדי לאפשר את שיווקו. עם זאת בבתי קפה ומי שיש לו מכונות מקצועות: קונה את פולי הקפה הטריים וטוחן אותם במכונה לקבלת מקסימום טריות וטעם.
שימוש בפודים למכונת קפה
פודים לקפה הומצאו כדי לספק ללקוחות ולאנשים שיש להם מכונות קפה בבית פתרון פשוט והוא פוד אשר מכיל בתוכו מנת אספרסו שניתן להכניס למכונת האספרסו בקלות, תוך שכל פוד ארוז בשקית מחומר אטום. פודים לקפה מכילים את תמצית הקפה הרצויה והם אלה שבאמצעותם ניתן להכין מנת אספרסו משובחת.

למה הקפה בריא?
אם אתם רוצים לדעת מדוע כדאי לשתות קפה ומהן סגולותיו הרפואיות: חשוב שתדעו כי קפה מפחית את הסיכון לדיכאון, הוא מפחית את הסיכוי לניוון מערכת העצבים, לסרטן ולמחלות כבד. בנוסף הוא עוזר למנוע מחלות כמו סוכרת, פרקינסון, שטיון סרטן ושבץ מוחי. לפי מאמר שפורסם באנגליה נמצא כי לאחר מחקר של 13 שנה התגלה כי מי שצורך קפה בצורה מתונה יכול למנוע מחלות ולעקב אותן.

מתי שתיית הקפה מזיקה?
למרות הסגולות הרפואיות של הקפה, חשוב לא להתחיל לצרוך אותו בכל שעה שכן צריכה לא מתונה של קפה עלולה לגרום למיגרנות, עלייה בלחץ הדם, צרבות, רעידות, הפרעות שינה וחרדה.

אז כמה כוסות קפה מומלץ לשתות ביום?
בכל הנוגע לכמויות הקפה ישנם הסוברים כי ניתן לשתות עד 3 כוסות ביום, כאשר הצריכה הינה: אספרסו – 40 מ"ג, תה – 40 מ"ג , נס קפה – 60 מ"ג, קפה שחור – 120 מ"ג, קקאו חם– 8 מ"ג, קולה – 31 מ"ג (בקולה ישנו קפאין).

אז אם אתם רוצים ליהנות מקפה משובח זה הזמן לבחור מכונת קפה ביתית עם פודים לקפה משובחים ואיכותיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה